Klantenservice
Afleveradres:
Tijdens het bestelproces kunt u een afleveradres opgeven. Indien u zelf niet aanwezig kunt zijn, kunt u een ander afleveradres dan factuuradres opgeven. De pakketdienst biedt uw bestelling 2 dagen achtereen bij het opgegeven afleveradres aan. Voor zaterdag leveringen kan een toeslag worden berekend.
De pakketdienst bezorgt niet aan postbussen.
Bestellen:
Alle producten binnen onze webshop kunt u snel en veilig bestellen. Zodra uw bestelling is geplaatst ontvangt u een orderbevestiging in uw mailbox. Mocht de orderbevestiging niet binnen komen op het door u opgegeven e-mailadres, controleer dan uw spam map.
Hulp bij bestellen:
Vragen per e-mail: [email protected]. Wij proberen zo spoedig mogelijk u een reactie te geven.
Vragen per telefoon: 0528 - 236 788
Openingstijden:
9.00 - 16.30 uur maandag tot en met vrijdag.
Op feestdagen gesloten.
Bestelling wijzigen of annuleren:
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op via 0528 - 236788 of stuur een e-mail naar [email protected]
Vermeld duidelijk de ordergegevens in de e-mail.
Voor bestellingen die reeds zijn verzonden geldt de informatie onder het hoofdstuk retourproces.
Garantie:
Garantie van VDP Digital Imaging is te allen tijde beperkt c.q. gelijk aan de garantie welke de leverancier c.q. fabrikant van het product garandeert (fabrieksgarantie) en in het desbetreffende geval honoreert.
Invloeden van buitenaf zoals bijvoorbeeld vallen, stoten, schade door beknelling, waterschade, forceren en ondeskundig gebruik vallen buiten elke garantie.
Hoe retourneren?
Mocht u een product willen retourneren dan dient u dit van te voren te melden bij VDP Digital Imaging. U kunt dit doen door een e-mail te sturen naar [email protected] of retourformulier in te vullen. De reden voor retour hoeft u niet op te geven. Wel stellen wij dit op prijs, zodat wij onze informatie of service kunnen aanpassen.
Bent u er niet zeker van of u een product kunt retourneren, neem dan contact op met de klantenservice.
Goederen welke specifiek op aanvraag voor u zijn besteld en verpakkingen, waarvan de verzegeling is verbroken, kunnen niet worden geruild.
Nadat wij het product retour hebben ontvangen zullen wij u een vervangend product toesturen of het geld retourneren.
Levering & verzendkosten:
Bestellingen vanaf € 250,00 gratis geleverd zonder verzendkosten. Onder € 250,00 zijn de verzendkosten €6,95.
Indien uw bestelling niet voorradig is, nemen wij contact met u op over mogelijke deellevering. Een eventuele back-order wordt zonder extra verzendkosten nageleverd. Het is mogelijk dat onze eigen koeriersdienst bij u komt afleveren.
Volume artikelen zoals: Beeldschermen, Epson printers, Whitescreen normlicht, rollen printmedia vanaf 50” Hiervoor hebben wij onze eigen VDP koeriersdienst. U wordt van te voren geïnformeerd over de verzendkosten.
Ontbindingstermijn:
Gedurende een periode van 14 dagen (vanaf de ontvangst van het product) heeft u de tijd om te kijken of het product voldoet aan uw verwachtingen. U kunt het product zonder opgaaf van redenen naar ons terugzenden. De kosten van retourzendingen zijn voor rekening van de koper.
Wij adviseren u terug te zenden met verzendbewijs of aangetekend te versturen. Alleen producten in originele staat en in originele fabrieksverpakking zullen wij accepteren.
Uitzonderingen:
Software, waarvan de verzegeling verbroken of de verpakking geopend is; artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden; fotopapier en inkten of toners, waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend; artikelen die duidelijke gebruikssporen vertonen; goederen welke specifiek op aanvraag voor u zijn besteld, is ruilen en retourneren niet mogelijk.
Prijzen & productinformatie:
Alle prijzen zijn vermeld in euro’s en exclusief 21% btw en exclusief verzendkosten. Voor de Epson printers adviseren wij u de prijzen bij ons op te vragen. Epson heeft periodiek speciale acties.
Alle prijzen en andere vermeldingen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
Reparatie / kosten:
Aan reparaties kunnen diverse kosten verbonden zijn. Hieronder ziet u wat voor kosten u kunt tegenkomen in het reparatieproces.
Kosten voor het opsturen van een defect artikel zijn voor uw rekening.
Reparaties binnen de garantietermijn worden kosteloos naar de reparateur doorgestuurd, maar ook kosteloos naar u geretourneerd.
Indien u buiten de garantietermijn een artikel bij ons aanbiedt voor reparatie, of het artikel is niet bij ons aangeschaft, dan zijn wij genoodzaakt om € 20,- verzend- en administratiekosten door te berekenen.
Defecten veroorzaakt door invloeden van buitenaf vallen niet onder de garantie. Wij zullen dan een prijsopgave aan u overleggen. Houdt in dit proces rekening met de onderzoekskosten, deze bedragen normaliter rond de € 50,- à € 60,-.
U krijgt 3 maanden garantie op de reparatie, dit wordt reparatiegarantie genoemd. Deze garantie geldt dus alléén voor het gerepareerde onderdeel. Bij reparaties aan Epson printers dient verbruiksmateriaal beschikbaar worden gesteld voor controle en testen en is derhalve voor eigen rekening.
Voorraadstatus:
Veel artikelen hebben wij op voorraad. Indien u zeker wilt weten of het de volgende dag bij u afgeleverd kan worden, adviseren wij u persoonlijk contact met ons op te nemen.